Lite förändring på framsidan.

Vi är ju mitt i en fixning av framsidan av vårt hus. Eller mest garageuppfarten, men vi lägger lite mer markplattor än så. Ni kanske minns mitt aspedagogiska inlägg om hur allt ska se ut. Nu har man börjat se lite förändring irl, så jag tänkte visa lite. 
 
Så här såg det ut innan någon förändring gjorts. Plats för knappt två bilar och svårskottad garageuppfart. 
Nu, efter fem dagars arbete ser det ut såhär:
 
 
Mittgången och grindhålet ska alltså bort helt och jag tog en bild när allt var urgrävt så man ser lite bättre var det kommer ligga plattor:
Där ser man hela ytan, tror det kommer lyfta hela himla lilla huset. Vi har också gjort på sidan av garaget där det innan inte var något alls. Och tagit bort gräset och staketet till höger om uppfarten. Så himla mycket yta! Kommer kunna hyra ut parkeringsplatser till typ alla. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0