Ta bloggen för vad den var.

Ibland säger nån till mig att de hittat till den här bloggen genom att googla på något helt annat. Får PANIK av den vetskapen. Fick lösenordsskydda direkt pga står saker här i sen 2008 och allt var inte då vad det är nu, kanske sa man inte ens chokladbollar på den tiden. Den här bloggen är alltså inte körd genom ett pk-filter så att säga. Ha överseende med det. Jag har lärt mig massor de här åren och tider förändras. Puckade saker som står skrivet är kanske dels för att jag var puckad, men också för att jag inte hade lärt mig saker jag nu har lärt mig. 

Men så kom corona och satte allt på hold och jag tänkte att kanske kan det vara kul att skriva lite igen. Jag läste igenom några av de senaste inläggen och det var ju helt klart en kaosig tid i mitt liv. Tyckte jag mådde bra men inser nu att jag mådde skit och kanske är det alltid så, att man ser tillbaka på saker på ett annat sätt än man upplevde dom. 
 
Nu är jag iaf stabilare. Och skrivsugen igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0