Doktorn såg upp från sina papper. Hjärtat krossat på elva ställen.

Men nu är det väl årets vackraste jäkla tid? Lyssnar på kyrkpsalmer hela vägen till jobbet pga sån skolavslutningsfeeling med allt grönt. Som ett psykfall åker jag där mellan Vadstena och Mjölby och sjunger med till "Nu grönskar det i dalens famn" med orgel som bakgrundsmusik. Så vackert så man vill dö. (inte min sångröst då. obs. osv.)
 
Sen har Håkan släppt ett nytt album också. Håkan, va. Denna jävla stöttepelare i livet de senaste 15 åren. Genom vått och torrt har han varit min trygga punkt. 
 
Läste denna fina artikel och relaterar nåt så otroligt. Första gången. Jag minns! Jag minns iofs inte allra första gången jag hörde Känn ingen sorg för mig Göteborg men jag minns första gången jag golvades så totalt. Första och enda gången. Som att nån svepte undan marken under fötterna på mig och jag två timmar efter spelningens start inte visste vem jag var. Eller så visste jag det då mer än nånsin. 
 
 
Det här är inte från den kvällen dock, det här är Gröna lund ett par år senare. Skoja inte om att det var mindre folk i publiken då. Herregud, är så glad att jag sett Håkan på så små spelningar. Nu står man som en skit i havet bland 70 000 andra på Ullevi och det har såklart också en tjusning. Men är glad att jag gjort båda. Eller nu står man ju inte alls på Ullevi. Förstås.
 
Vad tycker jag om albumet då? Ja, det är lite svårt att svara på för kommer knappt förbi första spåret pga måste lyssna igen och igen och igen. O.Tro.lig. 
 
Nog om detta. Nu kaffe. 
 
 

Kommentarer
Postat av: NicoleDuh

AllExpress Endless coupons, discounts, promotions and flash deals. Competitive Prices On More Than 100 Million Items. Check Out All Deals on AllExpress. 24*7 Customer care. Buyer's Protection. Free Shipping Worldwide. Secure Payment Method.


The best products. Hours for darling .always
very fast. Leggings . to any place
fast. Protective equipment .Anytime
very fast. Accessories to a holiday and party .always
very fast. Baggage and bags .always




@a

2021-06-15 @ 11:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0