5

 5 saker jag brukar säga
– Lite den. 
– ja, du tänker så. 
– Tack snälla. 
– Men. 
– nu. Så. 

 5 saker jag brukar tänka
– Nu är det ljust fast det inte var det vid samma tid förra veckan. 
– Gjorde jag det där eller tänker jag bara göra det? 
– Måste snappa detta. Justja, hon har ju inte snapchat. (Oftast om Linn)
– jag ringer den (om allt jag tappat bort för stunden)
– måste pinteresta mat. 

5 saker jag brukar drömma om nätterna
– Att folk runt mig inte fattar vad problemet är och jag inte lyckas berätta det. 
– Att jag hänger med Håkan. Att vi liksom är polare i gäng och det är inget konstigt alls. (Min mest vanliga dröm) 
– Att jag är ihop med SÅ konstiga människor. Sånna jag kanske inte sett på 20 år. 
– Att jag faller från helt sjuk hög höjd, typ flygplanshögt, och i fallet lugnar mig med att det är bara en dröm, jag kan inte dö. (Konspirationsteori-Ellen) 
– Att personer ser annorlunda ut, fast ändå är sig själva. Typ "jag drömde att jag och drömmen, som såg ut som Elin, var på fest" fast det liksom ändå är drömmen. Så yrt. 

 5 saker jag beställer utomlands
– öl
– sangria
– vitt iskallt vin
– blåmusslor
– caprese 

5 saker som jag vill ska hända innan året tar slut
– New york-resa. Same procedure as every year. 
– Gröna, varma, torra sommarnätter. 
– att Fi kommer in i riksdagen 
– att jag får till en riktigt klockren skid-dag (utför). Roas alltid mest av när det är över än så länge. 
– att allt ska va bra. Och lugnt. 

Kommentarer
Postat av: Linn

:)

2018-02-01 @ 11:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0