Veckans mest peppa dag i världens mest peppa stad.

Igår åkte jag till Stockholm för att få min födelsedagspresent av syrran. Det var på kvällen, på dagen strosade jag i Stockholm och fikade ensam i 1,5h! Bra övat va! Ska nämligen öva på sånt där lite obekvämt, det kan säkert va nyttigt. 


På kvällen tog vi en fördrink på Rival och sen middag på Pelikan. Carolines svägerskas man jobbar där så det blev lite mer dryck än tänkt. Vi började liksom med nubbe? Nu är man gammal! 

Sen var vi nog lite för fnittriga på Göta Lejon, där Ola Salo m.fl framförde låtarna från Jesus Christ Superstar. Så kan det gå!


Förresten köpte jag en mössa på Monki och idag när jag skulle packa ihop mig så var den helt puts borta! Undra så mycket var sånna saker tar vägen som liksom försvinner spårlöst? 

Kom på att det hänt mig med jämna mellanrum, med saker som:
- en lila plånbok med ett hästhuvud på (var 8 år)
- en furby 
- 2 tv-dosor till samma tv (har flyttat från den andressen, dosorna dök aldrig upp. 
- två gråa tröjor 
- en svart mössa. 

Dom där sakerna ovanför finns inte! Dom har gått upp i rök. Så sjukt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0