Kanske för jag hade glömt vad poängen är med allt det här.

Ursäkta uppehållet. LIVET kom I vägen. Skoja, det har inte alls varit i vägen, jag har bara haft noll feeling för att skriva. 

Men nu så, nu rycker det i skrivfingrarna. Anteckningar på telefonen är fullklottrad med saker som känns. Det rinner så lätt ut genom fingrarna på mig. I text. Inte för att jag är bra på det, jag är ju tvärtom ganska dålig på svenska. Får tänka efter om saker ska särskrivas eller inte och sånt. Det där har liksom aldrig fallit sig naturligt för mig. 
Men berättandet kanske har. 

Det har varit en seg start på den här hösten. En helvetes-tre-veckors-förkylning, ett evighetsregn och för mycket cigaretter. Men nu är jag äntligen frisk, jag har sett solen och fimpat för den här gången. 
Den här hösten ska jag vända allt som känns till positiva saker. Allt som bränns och sticker ska jag skylla på slutkörda muskler och röksug. 

Förresten bör alla lyssna på PP3 och se Breaking news. Tycker båda de programmen är bättre än någonsin den här hösten. PP3 framförallt. Piggt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0