Sista dagen på arbetsveckan

Idag efter jobbet åker jag hem och packar för att sen ta tåget till Stockholm med Christian och Elton. Imorgon åker vi vidare mot Åre! 
 
Det ska faktiskt bli skönt att komma hemifrån, det är ganska så asarörigt iom renoveringsobjekt. Ett tag kändes den här resan lite överflödig men det göddiga är att när vi kommer hem kan jag förmodligen storstäda övervåningen för att badrummet där är klart. Har redan nu lagt lakanen i tvätten för maxad ren känsla när vi kommer hem. 
Ringde förresten en försäljare igår och undrade om jag var intresserad av en gratis städning? Ööööh, nej? Älskar att storstäda. Plock/små-städa suger. storstäda äger. 
 
Annars börjar jag peppa för Slättamilen, ska ju bli spännande att testa på det där spektaklet i år. Det har alltid sett ut att va strålande väder när det går av stapeln, så det vore väl konstigt om det inte är tvärtom nu när jag väl ska gå? ;)
 
Nähä, nu ska jag ta ut djuret på en promenad. 
 
 
Badrumsstatus. Tänk att det går in ett badkar där. Det ser yttepyttelitet ut på bilden. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0