Rummel och bak.

Söndag morgon! Jag somnade 20.00 igår så vaknade nu fem och har nog sovit klart. 


I fredags tog vi hit Björn och Sofia, åt plock och drack vin. Slutade med att vi besökte nya pubben (pubis) Borgmestarn som öppnat i Vadstena. Bra ställe! 

Lördag och efter att ha kollat på vänner ett par timmar bjöd jag in mig hos Jessica på kaffe. Tog med semlor, äggallergiska Edith fick njuta av gräddskålen istället. 

Sen en sväng in till Motala för att köpa presenter till födelsedagsbarn och nyfödda. Tror jag och Elton var inne i Leksaksaffären i 40 min. 


Annars då? Längtar tills våra badrum är klara och jag kan storstäda hela huset utan ett lager byggdamm överallt. Status: 

En bit kvar alltså. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0