Pizzapizzapizza

Bara för att jag skröt så om min sons pizza-skills så såg dagens lunch-pizza (ja, det fick bli pizza för andra gången på sex dagar. Skjut mig då om ni vill) ut så här: 


Det där kan man inte göra några pengar på än ni. (Jag tycker den är skitfin<3 men det fattar jag ju att det är för att jag är partisk.) 


I övrigt undrar jag hur stor Elton ska va när han vaknar imorgon, han har nämligen ätit så in i helsike hela dagen. Frukost och sen åt han av all topping när han bakade pizza (sa till o med "å vad gott med mjöl mamma" och jag insåg att han liksom åt allt som kom i hans väg) sen har det fortsatt så. Pizza vid ett, fika i lekparken vid två, korv med bröd vid tre, glass och ostbågar pga lördag, kvällsmat vid sex. Och så mycket av allt varje gång. Så ska bli spännande att se vad som tittar ut ur hans rum imorgon. Kanske en tonåring? 

Nu ska jag inte röra en fena till på hela kvällen. Göttigt. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Eltons pittsa är den godaste😀

2017-03-12 @ 09:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0