Fullträffslördag i Stockholm.

Mumma vad jag älskar att umgås med Christian. 

Igår åt vi frukost 07.30 (frågor på det? Mvh morgonpigg) 

Kollade finalen av På Spåret och sen bestämde jag mig för att va piggare så vi gjorde oss i ordning och gick på stan. 

Jag köpte en trenchcoat på Monki. Letat typ ett år efter en tror jag, men alla ser ut som blottarrockar på mig. Den här gjorde iaf inte det (så mycket) och det är ju precis som Christian säger - det beror ju helt på vad man har under. 

Åt lunch och sen var det spadags. Efter 75 minuters massage drack vi skumpa på rummet och sen var det middag. 

Jag blev mätt på förrätten. Sen tvingade jag i mig halva rätter och kände mig grotesk som åt fast jag var så himla mätt. Som en piss i ansiktet på de som inte har mat. 

Det var iaf förrätten som var godast (kanske också för att jag sen var mätt iofs.) 

Nu är vi snart i Mjölby. Ska hämta hunden och sen ta två snabba cheese på vägen hem och sen ska vi krama Elton prick hela dagen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0