Senaste...

Snodde en lista!
 
Din bakgrundsbild på mobilen just nu:
Har ingen på hemskärmen, men på låst skärm. Så här:
 
 
 
Skrivbordsbild på din dator:
 
 
 
Senaste sms:
Pappa köper hus. 
 
 
 
 
Senaste whatsapp:
Men älskade vän, jag har inte sånt. 
 
 
 
Senaste snap du gjorde:
Typ den här, fast det är från en film:
 
 
Senaste person som gjorde dig ledsen:
Förmodligen någon i Skam, men det fina med det gänget är ju att man sen får sån förståelse för varför och allt är förlåtet.
 
 
 
Och glad?
Skrattade alldeles nyss åt detta. 
 
 
 
 
Senaste mat du var sugen på:
Corren hade recept på het thaisallad med räkor. Tänkte först på Drömmen och sen tänkte jag att det får det lov. att. BLI. kanske lunch imorogn. 
 
 
 
 
Senaste mat du åt:
Frukost. Yoghurt, granola, knäckemackor med leverpastej.
 
 
 
 
Senast outfiten du längtade efter:
Alltså jag kan inte riktigt minnas, men det senaste jag pratade om i klädväg var i morse när Elton var fredagsfin med piké under tröjan och jag och Christian var oense om knäppningen. Jag tycker det är SÅ snyggt att knäppa pikéer/skjortor hela vägen upp medan Christian tycker en knapp ska va oknäppt. Så jag längtar tills det är inne att knäppa ända upp, då ska jag säga TOLDYOUSO till Christian och utse mig till modespanare, igen. 
 
 
 
 
Senaste outfiten du bar:
Men outfit, jag vet inte jag... Jag har ju kläder på mig nu, men är det en outfit för det? 
Såhär ser det iaf ut idag. 
 
 
 
 
Senast landet du drömde om:
Start spreading the neeeeeeews. These vagabondshooooooose. Amerika. 
 
 
 
 
Senaste platsen utomlands du besökte:
New York City. Här i Nolita. Kan inte komma på att jag varit utomlands efter det. 
 
 
 
 
Senaste personen du tänkte på:
Jennie, för det var från hennes instagram jag snodde bilden ovan.
 
 
 
Senaste personen du kysste:
Gissar att hejdå-puss på dagis inte gills? Hånglade ju liksom inte hejdå. Så då var det ju Christian.
 
 
 
 
Sak du ser framemot:
Helg. Jag skulle vilja gå på bio imorgon, Måste gitt. Men det verkar svårlöst. Annars ser jag fram emot Åre i veckan. New York tjejmil och Åre sessions senare i år.  
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0