Hårsaker.

Jag har klippt mig ännu kortare! Var hos frisören i torsdags och hon sa att "jag klipper av en rejäl bit, så du får lite frisyr" detta är alltså en frisör som jag gått hos ett tag, ingen förstagångs-frisör säger kanske så. Men hon vet att jag bara nickar och åker med. 

Ursäkta vinternariga läppar. Vi var på trettondagsbal i torsdags och det är som att läpparna är ännu narigare när jag varit ute och druckit alkohol. Så även denna gång. 


Jag tog också steget att bestämma mig för ett schampoo jag nu ska använda jämt. Har tidigare köpt lite olika på mataffärer, men nu blir det finare grejer. För några år sen bestämde jag mig för hudprodukter. Clarins rakt igenom. Och nu verkar det som att håret fick Kérastase rakt igenom. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0