2017

Jösses vad jag ska Carpa det här året. Leva life. Unna. Götta. 


Saker jag tänkt göra under 2017: 

- Åka till New York (same procedure as last year. Same procedure as every year) 
- Renovera badrum (överraskning: inte jag alltså) 
- Byta takfönster och altandörrar (överraskning: inte jag alltså) 
- kanske åka på en tvättäkta himla charter i höst? All inklusive, Lollo o Bernie. Lite den. 
- Springa tjejmilen i central park och göra bättre ifrån mig än förra gången. (Hopps lite på att NY-resan är en egen resa och att tjejmilen-resan är en egen. På så sätt kommer jag till NYC 2 ggr i år. Drömma får man! 

Det blir inget ekonomiskt år det här 2017. Det ser jag det. Same procedure as every year alltså. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0