Saker jag har sett.

Saker jag sett på senaste tiden:
 
How to be single: Hittade på Netflix och kan tipsa om att du endast ska se om du är singel och har möjlighet att bosätta dig i New York. Jag höll på att genomföra båda kriterierna direkt efter jag sett den pga så romantiserat, men så får man la försöka tänka att man redan haft det där singel-livet (kanske inte i NY, men ändå) och faktistk tyckte att det var lite långdraget. Meeeeen, blev lite avis på huvudrollsinnehavarna som kunde dansa hela natten i bästa stan. Hade jag varit dom hade jag desutom dansat till den här:
 
Hjärtesorg alltså, det kan ju utan tvekan vara den absolut starkaste kärlekskänslan. 
 
 
Farmen - Alltzzzzzzå. Jag har aldrig följt det där innan men det är just nu min absolut bästa stund på hela dagen. Älskar den där skiten. Så fina, störiga, personligheter där inne alltså <3 Både hatar och älskar alla litegrann. Värsta yin yang-känslan om varenda en. 
 
Innan vi dör - Mja. Nja. Det här måste jag mest se klart för att se hur det går, stör mig lite på att det är så svag story. Skulle polisen ha missat att det fanns en diskplockare, som råkade vara polis-son? Niet. Skulle kriminella-familjen inte dubbelkolla så deras nyanställda inte var polis-son? oui. 
Och så får jag halvt hjärtattack när störiga diskaren ska SMSA POLISEN VARENDA GÅNG NÅN VÄNDER RYGGEN TILL. Fan, sköt det hemifrån. Ont-i-magen-serie. 
 
Nu var det inte fler jag hann känner jag. Paradise hotel också, men det är skämskudde den här säsongen. Han gråtande-jesus alltså. Skäms ihjäl. 
 
Mors! Och glad måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0