Och så en söndag.

Måndag igen! Helgen har varit lugn och skön, men ändå produktiv (hos min man iaf, han har fixat med trösklar och rensat garderoben och målat fönstersmygar och allt vad det är) 
 
Det började med Lådan i fredags, med Jennie denna gång, Kuuul med mer sällis på Lådan, bezta passet. 
Sen lördag läste ni ju om här nedan och i söndags var jag och Elton och veckohandlade (jag gör alla vuxenklyschor, obs) Den här veckan är en fiskrätt det enda köttet vi äter. Jag tycker det är så mycket roligare att laga vegetariskt, även om vi i största grad är köttätare. 
Nåja, sidospår. 
 
Vi håller på att få nya altandörrar insatta så Lcw höll på med trösklar och golv och Elton försvann med sin farfar till Motala. 
Jag gjorde Langos och det var smarr. Ett tips om man är sugen på Langos är att göra det. Det smakar nämligen exakat som det "ska" när man gör själv. Så sorgligt med rätter som inte gör det. Är man sugen på Donken t.ex. så går ju inte det att återskapa hemma. 
 
 
Ny vecka nu, jag är pepp! På lördag ska vi på Pinchos. Men va gött. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0