Helgen som va' och helgen som ska

Vilka roliga dagar jag har hörni! Och där var januari slut, det var väldigt. 
 
I lördags tog jag tåget till Köpenhamn och mötte upp Amanda som bor där. På kvällen hade hon 27-års fest och det var gött och vilt. 
Helt plötsligt kom det upp en bartender och gjorde shots åt alla. Inget konstigt med det tydligen, också den enda bild jag tog. Annars åt vi mest tacos och pratade på hundra olika språk. Rövarspråket på danska var det mest avancerade. 
 
Dagen efter var jag trött som tusan och masade mig från hotellet vid utcheckningstid. Gick in på Notre Dame och dansk design alltså <3 Är ju sen innan ett fan av både Ferm living och Bloomingville, så jag höll på att aldrig komma ut. Bestämde mig för att vara i Köpenhamn oftare och nästa gång ska jag köpa nya tallrikar till oss. Nu är det operation "Bara snygga grejer i hemmet" som gäller. 
 
Helgen som ska. Börjar på nya Tapasrestaurangen i Mjölby med stenis och slutar i Åre. Jag och Caroline sitter ju i olika städer och jobbar och när vi kom på att vi, istället för att ses i Vadstena eller Stockholm, kan ses i Åre bokade vi snabbt som tusan resa dit. Kommer d-ö mysdöden av att sitta inne på hotell Åregården och jobba med en varm choklad. Måste kanske ha några ulliga strumpor/tofflor för att höja mysfaktorn ytterligare. 
 
Nåja, så var det med dagens lägesupdate. Idag ska jag förresten träffa Stina och Thindra. Eller jag och Elton såklart. Thindras pappa är redan nu hemma hos oss och byter takfönster. Multitasking! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0