Fyndat.

Idag har jag fyndat bra träningskläder! Jag har varit i behov av nya ett tag, mest för att det jag tidigare köpt har inte passat så jag har liksom aldrig fått till det. Och ja- detta helt och håller för att jag inte orkat prova i butik, gått på känsla och det varit för kort/för tjockt material etc. Etc. 


Men idag fick jag feeling och testade och inhandlade. Jag gillar rönisch, Kari traa (och såklart klassiker som adidas, Nike etc) 

Idag kom jag hem med detta:

1300 för rubbet. Ni noterar skor va! Ett par skor också, i det priset! Nu har jag helt plötsligt fyra träningsbyxor jag gillar och inte 2 jag gillar och 1 par helt ok. 

Känns mycket bra! Inhandlat på stadiums outlet i Motala. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0