Från en helg till en annan.

Har just kommit hem efter att ha varit och kollat på pappa och Ann-Maries hus igen. Är så pepp! Och också så glad att jag är pepp. Tänk vad jobbigt om vi hade hatat att de ska flytta hit. Men nu ska det bara bli roligt! 

 
Nästa helg ska jag och Christian till Stockholm. I bröllopspresent fick vi en natt på clarion sign med besök på deras spa samt trerätters middag på kvällen. Det är vad vi ska göra! Jag ska få en sjuttiofem minuter lång massage. Kära jävla nån, undrar om jag ens har kropp så att det räcker till så många minuter. 
 
Vi tänkte åka upp redan fredag kväll för att hinna äta skaldjur också. Gud, vilken bra helg det ska bli! 
 
 

 

 

 

Tog just den här Ingmar Bergman-aktiga bilden på mig. Intressant ändå att se sig själv så rakt framifrån. Det gör man ju aldrig! Ni lär ju vara vana som ser mig var och varannan dag, irl, men själv är jag helt förundrad över den där bilden. Det är som två helt omaka ansiktshalvor som sats ihop. Som sagt, intressant. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0