En vecka hit, en vecka dit.

Helg har det varit! Vårhelger är ju de bästa helgerna. Så här var våran: 
 
I fredags gav jag mig ut och sprang prick vid 15 och undrade så varför alla började smsa och fråga om jag var i Stockholm. Kom hem 45 minuter senare till hemskheterna och sen följde vi det hela kvällen (Christian var iväg, bara jag och Elton hemma) 
- Det kommer komma nåt fint ur detta! Jag lovar. Eller det har väl redan gjort. Människor ibland alltså <3
 
Lördag och Christian sprang Bergsloppet så jag och Elton rastade hund, cyklade till stan och köpte lördagstulpander (rutiner <3)

Hem och vände för att möta Sofia för några öl på Borgmestaren. Hemma vid 22 och sen söndag och helgens enda bild:
Hade Edith här nån timma innan vi mötte Amanda och lilla Fred på stan för lunch på *trumvirvel* Borgmestaren. 
 
Sen var det rutin-söndag med träning, tapetsering, brödbak, middag och gooooood natt. (Förresten är vårt vardagsrum KLART. Ska visa bilder så snart jag kan) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0