Tre bilder från ett Stockholmsdygn.

Skaldjur på Blaiserholmen. Lätt min bästa rätt, äter det så ofta det går.

Cirkus under pausen på Phantom of the Opera. En mycket bra föreställning, men jag är lite för mycket "barn av min tid" och kunde inte låta bli att hellre vilja se filmen, där man garanterat kunnat få in väldigt mycket mer info under de tre timmarna. Effektiviseringens baksida. Kanske borde gå mer på sånna föreställningar och öva på att inte alltid få ut det mesta av tiden utan bara njuta av berättandet. Nåja, den var absolut sevärd iaf.

Jag har en standard gällande frukostmackor på Clarion. Grovt bröd, färskost, groddar, lax, tomat. Dögott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0