Piskad av omständigheter.

Här sitter jag med dagens to-do-list, det är nämligen så att jag inväntar en Ikea-levernas till nya kontoret och fick det underbara tidsspannet "mellan 9-17"
 
 
Inte mitt favoritsätt att spendera arbetsdagen då vi hade bokslut i fredags och det, för tillfället, bara går att jobba med från Mjölby-kontoret. 
 
Jag tänkte att det är ju inte mycket att göra, jag skriver ner allt "lull-lull" som behöver göras och vips så fick jag ihop till minst en arbetsdag, det tillkommer ju lite adressändring, flyttanmälan, uppsägningar etc. med att byta kontor så det blir det jag sätter tänderna i idag. 
 
Mycket annat lär inte bli gjort, för då jag tänkte carpa situationen och jobba framför nyhetsmorgon och samtidigt tvätta tvätten så såg han där uppe till att Vadstena kommun stängde av vattnet mellan 09-13 och att tv:n slutade fungera. Så det är väl bara att börja jobba då! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0