Höst och Maniac

Det bästa med att resa till usa (okej, verkligen inte det bästa. men ändå) är att när man kommer hem och är lite jetlaggad så kan man vara vaken lite längre på kvällen. Så inte min stil och alltså mycket fräsigt och ovant. 
 
Igår var jag vaken så länge (kl. 22) att jag fick äta en nattmacka. 
 
Så här sitter jag och väntar på dagens Paradise hotel-avsnitt. (update 22.06, det var visst inget PH idag. Har alltså suttit här i onödan.) Jag har precis dragit igång hösten på himla riktigt genom att äntligen komma iväg till Korpen och träna. Det är säkert 5 veckor sen jag var där, och det visade sig att jag glömde mina skor senast, men de stod kvar så fint där jag lämnade dom.
Men nu så. Nu är det höst for real. 
 
Förresten såg jag idag i Corren att Flashdance kommer till Linköping, alltså SE den. döbra
 
 
Jag kanske måste gå igen förresten, kunde man göra så? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0