Att beskriva sig med tre fiktiva karaktärer.

Nåt ni säkert redan sett på Sociala medier är att folk lägger upp tre fiktiva karaktärer som beskriver en. Måste testas! Tänkte jag och började fundera. Knäppt att det blev tre tjejer, försökte faktiskt tänka över könsgränsen, men här är iaf resultatet:

Kom nu på att det här kommer låta jäkligt neggigt mot mig själv, ska göra mitt bästa för att förklara.

1. Molly! Mulles matte som det inte är någon som helst ordning med men som menar väl och klarar sig bra ändå. Mulle kan ju även va världens lyckligaste häst, så nåt gör hon ju rätt.

2. Viveka Andebradt. Kan inte låta bli att lägga näsan lite i blöt och gärna berätta sin åsikt om allt, vare sig den är efterfrågad eller inte.

3. Angelica från Rugrats (beskriver iaf mig som barn) en liten "skitunge" som gärna glänser när det behövs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0