Vax och återställd.

Idag har ju jag vaxat benen! Alltså det tog kanske 12 minuter, högst. Det gick så snabbt att jag till o med var klar innan jag hade börjat - var nämligen på plats en kvart innan jag hade tid och fick komma in direkt. 
 
Så fort håret vuxit ut igen ska jag göra samma sak, måste ju bli döbra om man gör så några gånger. Älskar att hon till o med vaxade mina tår. Vem är jag? Ellen - grottapan. Sen pirrade det i benen hela eftermiddagen, men det var det värt! 
 
Vid sex idag var jag på Lådan (ett Korpen-pass) och vad konstigt det är att jag för en liten vecka sen hade över 39 i feber och inte kände av det ett knyst. Man skulle alltid vara sjuk utan snor, det går ju över så mycket snabbare! 
 
Nåja, nu somnar väl jag snart för Elton väckte nämligen oss halv fem imorse. Så jäkla tidigt! Och även om han är mr. morgonpigg så är det längesen det var så tidigt, nu såg jag iofs att jag inte hade läst ett mess från Drömmen vid 20:48 igår, så min gissning är att jag somnade gaaaaanska tidigt, så jag har nog fått mina 8 timmar. 
 
Men NOG. Bjuder på en gammal bild som jag hittade här på skrivbordet, sitter nämligen med Christians dator just nu. 
I Jakan på väg på Håkan på Gröna Lund, kanske 2007?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0