Ullared var det.

Natten mellan söndag och måndag vaknade Elton vid två för sin vakenperiod. Vid tre slumrade vi lite, så vaknade han igen vid fyra och jag tänkte att det var ju TUR och kände mig TACKSAM eftersom att då kom jag iväg extra tidigt till Ullared. Just så optimistisk var jag efter ca. 5 timmars sömn. 
 
Iaf rullade jag in på Gekås parkering vid tjugo i åtta och fick stå parkerad nära och bra, promenerade rakt in då de öppnade tio i och promenerade ut strax innan elva. Åt kycklingspett med jordnötssås och åkte hem igen. 
 
Så smidigt var det! Alla julklappar (iaf till barn) är klara och lite annat lull-lull, såklart. 
 
Sämre bild på Elton matchar väl det inlägget tänker jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0