Ullared står för dörren.

Ännu mer höstfeeling står för dörren då jag har bestämt mig för en tur till Ullared, dags att köpa julpynt och julklappar! Fifan vad mysigt! 
Det blir förmodligen på måndag, tänkte passa på innan lön och när mamma kan va barnvakt, för jag och Drömmen gjorde misstaget att åka en lördag en gång. O herregud. Tog säkert två timmar att få tag i kundvagn. Aldrig mer. 
 
Så därför tänker jag att en måndag, innan lön, när de ändå börjat med julpynt och sånt, måste ju va SÅ smart. Eller? Vi får se. 
 
Här har vi en annan resa, när jag och Stina åkte ungefär samma tid för ett par år sen. Också lyckad resa för det var inte så galet mycket folk och jag tror jag köpte alla julklappar. 
 
 
Två reflektioner på tal om ingenting:
 
1. HUR mysigt är det inte med kök på kvällarna på hösten? En diskmaskin som går och mörkt och kallt utanför fönstret? 
 
2. Varför kan jag ALDRIG ta det lite lugnt? Började fundera på badrumsrenovering idag på jobbet och vips hade jag ringt banken, nästan fått in offert och också pinat hela nätet efter inspo. Jag vet ju, att nu kommer jag inte släppa det här förrän det är i mål. Kan nån ge mig en miljon kronor tack? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0