Swish sa det, så blir det vår.

Har just bokat in en Åre-resa i januari med la familia. Längtar dit nu känner jag! Typiskt höst-tecken att längta lite till vintern.

Mamma och Isabell är där hela januari så vi tar en ons-sön mot slutet av månaden och hänger lite med dom. Åker helt egen kupé på natt-tåget, hur mysigt låter inte det?

Jag googlade fram de där bilderna ovan för jag förstod ju att jag bloggat en del bilder. Tänkte ge en bubblare på bild som dök upp när jag googlade bortsprungenkatt.blogg.se Åre:

Jag och mamma på Fuertuventura. Nån som vill se vad jag har för trosor? Tänkte tydligen jag när jag tog på mig det där. Orkar. Ej.


Kommentarer
Postat av: Gissa vem

Mamma-posen

2016-10-18 @ 06:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0