Program jag följer på tv

Höst är ju lika med följa tv-serier. Även om jag väldigt sällan följer serier när de faktiskt går på tv så är jag flitig användare av streamingtjänster. 
 
Först och främst kollar jag (såklart) på Paradise Hotel hejjar (just nu) på Alex, Johan, Matilda. Tycker Tarzan är det töntigaste någonsin, hans partner åkte ut och han blev arg? Har han missat spelreglerna? haha. Satt och såg förbannad ut en hel kväll. Sen alla som påstår att de åker ut för att de är bra spelare? TRÖTTSAMT! Ni åker ut för att ni (uppenbarligen) är dåliga spelare, det är ju ingen hjärnkirurgi den ekvationen direkt. 
 
Sen, som tidigare nämnt, följer jag ju Svenska Hollywoodfruar som är en nyfunnen favorit. Älskar förresten Natascha Peyre (Minns inte hennes nya namn, Im sorry) Jag vet inte varför jag gör det, men tycker det är SÅ kul när de filmar hennes pyjamaspartyn och när hon går och shoppar barnkläder att ha på sig. Vill i smyg va lite mer som hon. Och förresten tycker jag det är konstigt att de vill vinkla hon Sofie som aspedant? Hon visade hur nåt jävla spån till städerska packat i diskmaskinen med typ alla glas med öppningen uppåt. Hade nog också sparkat en städerska som inte ens kunde plocka i diskmaskinen...eller så är jag prick lika pedant som hon, men förmodligen inte. 
 
Och i söndags såg jag första avsnittet av Midnattssol på SVT. Älskar den typen av serier där man får spekulera en massa. Ska bli spännande att följa fortsättningen. 
 
Och Allt för Sverige såklart, men det har ju knappt hunnit börja. Det är ju det bästa som hänt Sverige, det tv-programmet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0