Hela helgen i ett inlägg.

Så. Här kommer ett inlägg med helgen från fredag till söndag. 
 
Fredag:
Fredagsrutin är att Eltons farfar hämtar honom på förskolan för att sen åka till simhallen och leverera hem honom strax innan middag. Jag tränade Lådan på korpen och kom hem till färdiga knäckepizzor.
 
Fredagsmys för barnet och efter läggning kollade vi på den här skräckisen som var helt okej men kanske inte vrålotäck. Mer spännande. "Men ut ur huset, hur svårt kan det va" Var det städniga meningsutbytet oss emellan. Sen somnade vi sött. 
 
Lördag:
Jag och Jessica var på Spinnig. Mitt första spinningpass i hela mitt liv och det var ju festligt! Ska gå på lördag igen tänkte jag. 
 
Hem och dagen rullade på tills det blev kväll och vi fick gå på Oktoberfest, här testar jag ut min outfit:
Svart eller vit strumpa? Vit tshirt eller topp med puff-ärm? Lite sånna beslut togs och sen åkte vi till Torsan och Parmbäck på fördrink innan festen gick av stapeln på Ewab. Det var dansdansdans och allt det där ni vet. 
 
Söndag:
Vaknade åtta och var lite seg i starten av uppenbara skäl. Kollade på den här dokumentären och grät åt eländet på grund av sentimental efter lyckad gårdag. 
 
Vid lunch plockade vi över Edith till oss och hon och Elton lekte nonstop i fyra timmar. 
Framåt kvällen var jag på Cirkelpass på korpen och sen åt vi hemmagjord pizza och somnade så himla sött för vi var alla dötrötta. 
 
Bra helg alltså! Bästa av två världar när man får in både träning och fetfest. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0