En studiedag från början till slut.

Idag har jag alltså haft Elton hemma från förskolan pga studiedag. Det började med att vi skulle få vinterdäck levererade mellan 9-11 så vi fick snällt hålla oss hemma. Hade Edith här en stund och när vinterdäcken väl kommit åkte jag och Elton till jobbet och packade tre jättelådor med kontorsgrejjer. Så stora att vi nog får ta dom med säckkärran när de väl ska flyttas. 
 
Till sömerskan och hämtade lite grejjer åt Christian, bl.a. hans skjorta han hade på bröllopet, som slets av och isär när alla helt plötsligt stod i bar överkropp på dansgolvet, den var alltså typ i två delar. Sömerskans kommentar när jag hämtade: "jag har två söner själv, jag vet MYCKET väl att det lätt blir såhär när det är för bråttom av" trodde hon att jag slitit av Christian den kanske? Man kan ju alltid hoppas. 
 
Sen vidare till Drömhuset för fika medans Ludvig och Elton stoppade tåg in och ur en låda. 
 
Hem och middag och nu Paradise hotel och lite kvällsjobb.
 
Dagens enda bild: 
 
Panerad spätta. Panko ass!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0