Nästa vecka i Stockholm

Nästa vecka ska jag på utbildning i löpande bokföring i Solna. Jag ska bo på hotellet precis bredvid Mall of Scandinavia. Jag. älskar. mall. of. scandinavia. Älskar att det är så stora butiker, så mycket restauranger, deras inredningsbutiker, deras överdimensionerade sportbutiker och alltalltallt. 
 
Jag ska va där inne hela, hela tiden. Jag var just inne på Sats webbsida, de finns i Mall of Scandinavia och det var ju tokigt att jag knappt ska hinna gå på den där utbildningen, för det fanns så mycket kul att träna. Tyckte först det var länge med 5 nätter hemifrån, men nu är jag så pepp så jag vet knappt vad. 
 
Ska bara räkna ut hur jag ska hinna gå på bodypump 50 min. kl 06.45 för att sen va redo att utbildas kl. 8 i Solna centrum. Det går inte va? Elle? 
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Allt går!! Prioritera dusch, bortprioritera smink. Ta med frulle. Du hinner!

2016-11-15 @ 19:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0