Mysiga dagar

Hallåååååå
 
Igår när jag var klar för dagen på SRF-utbildningen så ringde Kristin och sa att hon var på väg ner till Stockholm. Hon var i Gävle och jag i Solna Centrum. Jag gick vilse så många ggr på väg till hotellet (vid Solna station, typ) att hon var framme tio minuter efter mig. Helt otroligt vad jag snurrade. 
 
Vi åt middag på mos, köpte godis och till Paradise hotel. Jag har ju dubbelrum så jag smugglade in Krillan att sova över hos mig. Gud. Vad. Mysigt. tänkte jag tills hon drog igång och snarkade. Jaha. 
Helvete vad känsig jag är för sånt med.
 
Slutade med att jag bäddade på toagolvet med handdukar och sov 40 minuter där inne för att sedan stupa i säng när hon hade ett litet upphåll vid 02.30, sen upp vid 06. Tur man är småbarnsföräkder så att man har vanan inne att fungera utan sömn. 
Allt jag tänkte på var hur gött det skulle bli att få somna idag. Och nu sitter jag här <3<3<3
 
Har precis kommit tillbaka till hotellet efter att barnvaktat Nils
 
Men nu till något festligt, när jag kom till hotellet stod det en miljard hästtransporter utanför Friends och då kom jag på att det är ju Stockholm Horse show i helgen. Ska jag dela hotell med en massa ryttare? Det är ju det bästa jag vet! Jag och Linn stalkade Nelson Pessoa i en hiss en gång och tog lite på hans dörrhandtag efter att listat ut vilket rum som var hans. Så ska jag göra nu också! 
 
Men först PH. Bettina och Johan, heja er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0