Jag luktar eld.

Igår skulle jag träffa pappa och Carro på Norr Mälarstrand för att äta middag, efter utbildningens slut idag skulle jag byta hotell till Amaranten på kungsholmen pga ska hålla till i krokarna hela helgen.
Jag var smart och tog därför med det mesta av min packning och lämnade på nya hotellet redan igår och tänkte att jag skulle gå utbildningens sista dag i samma kläder som jag hade på restaurangen.

Vi åt Linbanesiskt och dögott

Sen åkte jag till hotellet i Solna och upptäckte i morse att hela jag plus alla kläder luktade eld av nån konstig grill de hade på restaurangen igår. Smarrigt för mina kursare!

Nu har jag inte hunnit göra något åt det utan sitter och luktar eld på Sthlm tapas där jag strax ska äta middag med Elin Hellspong <3

Förresten fick vi biljetter till Ullevi tack vare datahacks-Drömmen. Är lite i chock än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0