Håkan

Efter mycket om och men sitter jag nu här med biljetter till Håkans spelning i Linköping, jippihej! 
Jag köpte nästan två ståplats på Blocket men när det visade sig att Drömmen inte längre kunde (stortjuter. Jag alltså. hon också kanske) och affären segade ut så såldes de vidare till någon annan. 
Då gjorde säljaren mig upmärksam på att det gick att köpa sittplatser via vanliga biljettsidan. Alltså å. Här har jag trott att det är slutsålt, så finns det biljetter att köpa. 
 
Köp ni med! 
 
Min dröm är att få med Jesica och Jennie. Jennie är game, men Jessica gillar ju inte Håkan... det är en liten detalj som behöver stämma för att det ska kännas värt det för na, haha. 
 
Nåja, njut av Pärlor så länge!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0