En ihärdig säljare.

Pappa ringde till mig och sa att han hänvisat en säljare till mig (i jobbet) angående förlängning av nåt himla mobilabonnemang.
Så där lagom pepp blev jag och när säljar-fan ringde så lovade han alla möjliga tillbehör utan extra kostnad, bara jag förlängde abonnemanget, utan högre avgift.

-men jag vill inte ha nåt jäkla skit. Kan du inte bara förlänga det och så slipper jag premie? Sa jag men han menade att det gick minsann inte. Jag var tvungen att få något gratis.

Jag var typ arg. Väste -skicka vilken skit du vill.

Igår hämtade jag ut denna högtalare. Eh.

 

Undrar lite lätt vad jag hade fått om jag var trevlig. Blev iaf dö-glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0