En dag i Stockholm

Idag vaknar jag i Stockholm! Sitter och väntar på att se staden vakna här ifrån våning 23.
 
Ska strax ner och äta frukost men tänkte nämna lite om gårdagen, den var nämligen väldigt mysig. 
Först åkte ju Elton skridskor och sen åt vi lunch på Max. En kaffe hos mamma och sen tog jag tåget till Stockholm. 
 
Kom fram vid fyra, kastade mig i träningskläderna och letade upp gymmet på hotellet, tänkte nyttja det iaf ett par gånger under tiden jag är här, förhoppningsvis en sväng varje dag, men ska se lite vad tiden räcker till. 
Sprang och hade turen att på tv:n framför löpbandet visade de Bytt är Bytt precis ifrån samma ställe som jag somande ifrån här om dagen. Flow! Hade förresten också flow när jag letade efter hotellet, var så himla lost inne på MOS och varm och med två väskor varav en gått sönder. Så såg jag en dörr ut oh bara tog den för att jag höll på att rinna bort i dunjacka...och där stod hotellet! Så den där uppe har två upp på mig, känns riskabelt. 
 
Iaf åkte jag sen till Caroline, Gustaf och Nils och åt pizza och pepparkakor som Nils gjort, mycket gott! 
Sen hem och såg MIdnattssol på hotellet och vilka himla scener det är i den där serien alltså- Vill typ gnugga bort dom från hornhinnan.
 
Nu är det frukostdags! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0