Lite framsida och lite baksida.

Halloj!

Jao, det var värst vad lite jag skriver här, ska hon inte skriva om New York tänker ni? Jag kanske har 2,5 minuter film från NYC, inte en enda bild (med kameran, har några från mobilen) vi levde där och då helt enkelt. Carpade life. 
 
Där emot kan jag berätta att vi gjort oss av med vårt hemskt fula staket och satt thuja istället. Se!
Staket delvis utan färg:
 
Thuja:
 
Nu slipper vi ha ångest över när vi ska ha tid att skrapa och måla staketet, nånsin. Den ska götta till sig och bli lite tät och något högre, såklart. Där är den alldeles nyplanterad. 
 
Sen på baksidan isollerar Christian golvet på altanen, 
 
Jag fick ett ryck igår och målade altanen (alltså husväggen inne i altanen) turkos. Nu vet jag inte hur jag tänkte för det blev asfult. Jag tänkte lite den här feelingen: 
 
Alltså fy tusan vad det inte blev så. Vårt hus är ju liksom rött i övrigt, det skär sig något fruktansvärt. Måste fundera ut något. snabbt. Kanske kanske att det bir lite bättre med golvet som ska in, möbler och alla växter, håll tummarna. 
 
Nåja, det var allt från mig. Några lyckade projekt och ett mindre lyckat. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0