Lite äldre bild

Vi har ju fotat otroligt mycket under våra renoeringar. Jag minns nämligen att jag älskade att hitta bilder på Minnestad (där jag växte upp) och hur det sett ut under tidens gång, så jag tänker att nån (iaf jag) kommer ha glädje av de här bilderna framöver. 
Jag kollar iofs på dom jätteofta redan som det är. (Vi tillhör stenåldersgenerationen som även framkallar bilder, försökte visa Elton här om dagen, han knöglade ihop två stycken och jag blev sur) 
 
Iaf, angående föregående inlägg, så såg vår framsida ut så här när vi flyttade in:
 
Nu hade jag ingen från prick samma vinkel, men alltså så här idag:
 
Tycker knappt det är samma ställe, nu syns ju inte plattläggningen så bra på nån av bilderna, men på översta bilden var det typ kullersten, svårskottat alltså! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0