Veckan som gått och träningsresa.

Fredagen är här! Den här veckan har varit SÅ mysig. Såklart tomt utan LCK, men vi har, för att citera Blondinbella, varit ett sånt himla powerteam den här veckan, jag Elton och Isabell ;) 

Skämt osido, det gäller att hålla sig sysselsatt, i måndag och tisdags jobbade jag länge, men i onsdags promenerade jag ner med Jessica och hämtade Elton redan vid två och igår åkte vi till Sandra och Charlie och åt kvällsmat på McDonalds. 
 
Idag ska jag återlämna Isabell till mamma, få hem sambon och sen dricka vinet och planera loppis-resa. Imorgon åker jag till Köpenhamn, ska få till tågresan tänkte jag. Podd, film, bok och sömn...misstänker att tiden inte kommer räcka till. 
 
Förresten åker vi till Portugal om en liten vecka, fick just träningsschemat! Blev mycket pepp:
 
Man kanske inte ser nåt, men ändå. Nju: kaffe.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0