Småbarn azzå <3

God morgon kära ni! 
 
Här sitter jag och har dåligt samvete för att jag tycker att det är liiiite skönt att ha lämnar Elton på förskolan eftersom hans normaltillstånd på hemmaplan är vansinnig. Idag har han varit arg från det att han slog upp ögonen. Jag måste ha sett död ut i blicken för förskolepersonalen då jag lämnade honom idag. 
Trött efter att ha agerat gås i tre veckor och bara låtit allt rinna rakt av, eftersom att Elton är arg för t.ex. följande:
 
- När han lämnas på förskolan
- När han hämtas på förskolan
- När han lyfts in i bilen
- När han lyfts ur bilen
- När han behöver gå in
- När han behöver gå ut
- När har behöver tas på kläder
- När han behöver tas av kläder 
- När han ska äta
- När han inte får äta endast ketchup
- När han ska tas på hakklapp
- När han ska tas av hakklapp
- När han måste bada
- När han måste gå ur badet
- När han ska... Ni fattar va? 
Var det nån som sa tvåårstrots? 
 
Sen sover han dåligt sedan ett par veckor tillbaka och jag springer fram och tillbaka och lägger mig till slut bredvid honom och blir istället knäad i tinningen hela natten. 
 
MUMMA vad jag älskar livet <3, fast jag gör det i grund och botten alltså. Älskar allt. Men det kan få vara lite jobbigt också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0