Den här veckans ris och ros.

Alltså jag är så pepp på livet igen. Var liiite vemodig över en helg på hemmaplan då det är där Elton varit som mest vansinnig, men det visade sig att humöret svängt (för den här gången) och allt har varit toppenbra. Så skönt. 
 
Nu har jag tyvärr inte ett enda foto ifrån vår strålande söndag då vi åkte till Bösebo och lekte med Drömfamiljen och Stenfamiljen, fick våfflor och kärleksmums och energiboost. 
Under eftermiddagen friterade jag ihjäl mig i vår nya fritös, mozarellasticks och zucchinislantar. Mycket gott! Låg stadigt som ett lock i magen under söndaspasset på korpen ett par (3,5) timmar senare. 
 
Annars är det en ganska annorlunda vecka för vår del då Christian jobbar i Malmö måndag - fredag. Lagom tills han kommer hem åker jag till Köpenjävlahamn och hälsar på Amanda. PÅ TIDEN. 
Så här såg vi ut en gång för sju (!!) år sedan. Den Stockholmstiden alltså <3 En fin liten bit av livet. 
 
Nu ska jag rasta hund. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0