<3

Amanda och Linus jobbar på (eller driver kan man nog säga) Dedicated på Ströget i Köpenhamn, en butik som värpts ur T-shirt store och om jag inte fattade allt fel så ska alla T-shirt store bli Dedicated-butiker i slutändan. I vilket fall köpte jag såklart några tishor! 
 
Fairtrade-märkta och med strålande passform är dom, jag har en sen innan, men var tvungen att köpa några till. Upptäckte att de hade barntshirtar, så Elton fick denna:
(missa ej sandalerna han vägrade ta av sig. Och dessutom står i soffan med.)
 
 
Till mig köpte jag en med prick samma tryck (ska matcha varandra någon gång) fast på vinröd tröja. Vinrött <3
Och en till som jag hittade bild på här:
 
Tänker att båda kan bli snyggt med något "stiligt" till. Mix-matcha lite. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0