Vab utan vab.

Här sitter Elton och har 39-gradig feber. Eller det har han nog inte just nu för vi lurade i honom lite oral alvedon. Han genomskådade vårt lur och var sedan okontaktbart vansinnig i 7 minuter. 
Den dagen man kan kommunicera längtar jag till! "Alternativet är en supp" hade nog fått honom att svälja och le. 

Elton är sedan tidigare ledig från förskolan idag för vi skulle ha träffat Stina och Thindra. <3 så det var ju lite rackarns det här. 

Nu ska vi ta det lugnt i soffan resten av dagen. Jag har laddar upp med böcker. Livet utan sociala medier (inte blogg då. Mina egna regler, som sagt) 

Det var ju en göddig låt jag skulle tipsa om! https://open.spotify.com/track/4gugsCezflmAbvTIpSOodP 
Spring till den där ni. Så springer man nog for ever. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0