Sjukstugan.

Alltså jaha, nu kom influensan och tog mig också. 39 grader i febern och lakan som skaver mot huden när man ska sova. 
Jag är lite bättre redan, men hatar mornarna. Allt har stått still i systemen i flera timmar och det ska hostas igång och snytas igång. Torr mun och svettiga nattplagg som korvar sig mot huden. Ja, ni har väl alla haft influensan nån gång tänker jag så det där vet ni ju. 

Iaf verkar toppen av helvetesberget vara nått och nu är det nedförsbacke till friskheten. 

Ikväll skulle jag egentligen gått på ett superviktigt planeringsmöte inför sommaren loppis-roadtrip (med inkluderat vin, såklart) men det fick ställas in pga. Sjukdom. På samtliga deltagare. Lite skrattretande ändå. 

Har ingen bild till detta. Tar en prick nu på det jag har prick framför mig. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0