Nya möbler som vi gillar.

Vi har köpt lite nytt till vårt lilla hem. Det första är en tv-hyllelösning som jag sprang på när jag gjorde Mall of Scandinavia på typ 30 min (måste dit snart igen, SÅ mycket snyggt inredningsmässigt) Det är ju en kass bild och ingen ordning på sladdarna just när fotot togs, men ändå. Vilket snyggt hyllsystem va! <3
Det är från Muuto och går att bygga hur stort och knasigt man vill. Vi får se om det dyker upp en till hylla kanske, annars är den ganska fin så där tycker jag. 
 
Det andra är ett vitrinskåp som jag sprang på när jag var på Ikea i något annat ärende. Jag har SÅ mycket glas efter min mormor och morfar som står hemma hos mamma för vi har ingen plats, så det har liksom gnagt i oss att vi behöver någonstans att ställa dom, men vanligt vitrinskåp tycker jag är så sjukt tråkiga och fula. Så stod det här alltså framför mig helt plötsligt, robust och inte så högt och med skjutdörrar. Alltså precis vad vi letat efter. 
 
 
Och så var det med det. HAJ.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0