En dröm om New York.

I somras var jag i New York i en dryg vecka med mamma och syrran. Det var första gången jag var där och jag insåg liksom innan att när jag väl åkte dit så skulle det liksom startas igång något, något som gjorde att man var tvungen att åka igen och igen och igen. 
 
Och mycket riktigt så längtade jag tillbaka så fort vi landat i Sverige igen. Men fick liksom lugna ner min New York-stress och inse att det kommer nog va sådär 5-7 år innan det blir aktuellt igen. Att åka med småbarn känns inte aktuellt och både jag och Christian ifrån Elton en hel vecka känns inte heller aktuellt... Så jag fick liksom inse att New York får förbli en dröm ett par år till.
 
Så hände detta: 
 
Och jag sa på skoj till Christian: Vi åker dit. Och sen tänkte jag det igen och igen och igen och kom på att herrejävlar, vi åker dit. Helt okej pris på direktflyg och vi har ändå spekulerat i om vi ska till Spanien eller Åre eller var vi ska ta vägen i vår, så NY får det nog bli istället. En liten weekend, fredag till måndag utan Elton. HUR lyxigt? 

Okej, vi ska se om vi får biljetter till spelningen först, kan ju va Ullevi-hets även på dem där. Men vem vet, annars kanske vi åker iallafall. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0