Det blir sällan som en tänkt sä.

Jamen det där blev ju precis som planerat...eller inte. Helgen som utlovade så mycket gött blev helt okej trots ganska mycket inställt. 
 
Typ minuten efter att jag postat förra inlägget så ställdes AWn in pga öroninflammation och idag blev Chrille sjuk så Seinabo Sey missar jag också. (Detta är liiiite av bekvämlighetsskäl.)
 
Middagen blev iaf av igår, på 1854 med göttiga trion Rickard, Amanda och Viking. Jag körde hem som utlovat, men kunde banne mig inte somna. Låg och vred till himla två innan jag lyckades. Jag tänker alltid att det är bullshit att man inte somnar om man dricker kaffe sent, men den här gången stämde det in lite för väl på mig för att jag skulle kunna undvika att tro att det var anledningen till min insomnia. I vanliga fall somnar jag ju så fort jag stannar till efter klockan 21. 
 
Detta gjorde att jag var lite trött idag, så när Chrille meddelade att hon var sjuk så gjorde jag några plikttrogna försök att hitta en ersättare till kvällens spelning, men istället hoppade jag över och gick på söndagspasset på korpen som jag är evigt trogen. 
Men vårig söndag då! Jag planterade om blommor (med Eltons hjälp såklart) och gick till grannarna i bara tröja (Kalle Anka-style) och fikade. 
 
Helnöjd ändå alltså. Nästa helg kanske jag måste till Stockholm. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0