Avgiftning.

Jag är på avgiftning skulle man kunna säga. Eller jag kör helt enligt mina egna regler, men jag har avinstallerat faceboox, snapchat, instagram och Twitter från telefonen. Detta efter att ha hört Alex och sigges pod, vilket ni trogna lyssnare nog redan anat. 

Jag tog bort det kl. 14,30 idag och har det iofs på paddan, vissa kommunicerar jag dagligen med på t.ex fb. Men min tanke är att jag bara ska kolla om någon försökt nå mig, personligen, jag ska hålla mig lite ifrån att läsa prick allt som postas överallt. Inte minst för att det tar tid och fokus från min vardag. Mitt irl. 

Skitsvårt. Jag har redan kollat paddan 2 ggr så det kanske är dags för ett rejält break ett par dagar. Tänkte göra så först, men hade så svårt att tajma in när det skulle passa. Bara det alltså! Det är ju helt stört. 

Nåja, nu ska vi snart se ett avsnitt av Making a murderer, om Elton bara somnar nån gång. Han somnade 21.30 igår, vaknade 06 och vägrade somna idag på dan, han slumrade 20 minuter i mitt knä i tv-soffan vid 15 och kan ge mig den på att det räckte för att han ska vara vaken for ever ikväll. Vi får se! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0