Är tydligen en helgblogg detta....

...Om ens det. 
 
Det är iaf fredag idag och vid fem ska vi på after work hos våra grannar, för det är så vi gör det här på Bjälbovägen. 
En annan sån aw vi hade såg ut såhär:
En ganska barnvänlig tillsätllning alltså, och ikväll är det inte ens hemma hos oss. Vilket lyx va! 
 
Sen är det lördag imorgon och då ska mormorn komma hit och barnvakta Elton medan vi går ut i Lkpg och äter middag med Rickard, Amanda och Björn (fick presentkort på detta i 30årspresent, hög tid alltså). Jag har tagit det vuxna och bekväma beslutet att köra hem, så det blir nog inte så sent det där tänker jag. 
 
Sen är det söndag och då ska jag och Chrille på Seinabo Sey på Konsert och Kongress, här söndagsunnar man sig och jag kanske får lov att ta igen det där vinet som jag står över på lördagen, en vet aldrig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0