Toalett som en plätt.

Det var lite kaos här hemma för Edith var här och precis på G iväg och då mitt i allt skriker Elton "jag vill kissa på toan" och jag svarade: "kom då, så gör vi det" för han svarar då 100 ggr av 100 "nej. Jag vill inte." 


Det gjorde han inte nu. Han drog ner allt som gick att dra ner och satte sig och kissade en droppe, spolade och drog upp blöja och byxor igen. 

Sen är det vad han ägnat kvällen åt. Varvning av att kissa på toan och pottan. Eller han har nog bara kissat en gång, tyvärr på tröjan, men han har sprungit på toa hela-hela tiden. 


Det är som att han alltid kunnat, jag bara gapade "mamma, du får vänta här" säger han och sen in i badrummet, på med isatsen på toan, fram med pallen, ner med brallan, klättra upp, "kissa", ta papper, torka, ner igen, spola. Det är väl youtube, som allt annat. 
Snacka om att studera in i det sista och sen agera. 

Får väl se hur länge han tycker detta är kul, inser ju att detta inte innebär att han snart slutar med blöjan, men iaf en start!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0